tisdag 17 mars 2009

wake up alone

klockan är snart två och det känns som att jag har vart vaken i 7 timmar när det i själva verket är 3h. 

Går och lägger mig ensam, vaknar ensam, äter ensam, ser på tv ensam. ensam ensam ensam. jag HATAR att vara ensam. Det är bara så jävla tråkigt. 

Fick ett infall att jag skulle åka hem till Falun i några dagar, men det var visst ingen bra idé. Det skulle iofös bli lite krångligt. 

Jag vill bara att det ska bli lördag. Då kan jag börja jobba igen och Fredrik kommer hem. Det hade inte varit så farligt att vara själv en vecka om allt var som vanligt med kroppen, och inte handikappad som jag faktiskt är just nu. Då hade jag kunnat göra saker, åkt och träffat kompisar, tränat, gått på bio eller vad som helst för att få tiden till att gå. 

Igår var jag iaf med Henny en tur till skolan hon jobbar på och lekte lite med barnen, det var skitkul. Vi satt och målade teckningar och alla ville ha en varsin av mig. Efter det kom Harald och hämtade oss och vi åkte till dom och åt middag. Jag har världens bästa svigerföräldrar. 
Senare på kvällen kom Emilia hit, vi såg på arrested development och chillade mest. Mycket mysigt. 

Funderar på att hoppa ut i solen på en liten promenad idag, kan vara skönt med lite träning, sol och frisk luft. 

later. 

1 kommentar:

  1. Emo Emo Emoooooooo! Försök se det positivt istället, tar mer energi att vara ledsen och bitter. Ta fram kameran ta lite kort som du är duktig på, redigera i photoshop, Ladda ner en ny animeserie och kolla igenom, Kolla upp ett nytt recept och laga en supergod middag! Planera en utflykt och gör den senare när din fot är bra, Skriv en sång, busring folk, gör vad som helst!
    Va inte emooooo emo emo emoo! Love you :)

    SvaraRadera