torsdag 19 mars 2009

Emo goes sunshine!

Nu är jag lycklig igen!
Foten börjar bli bättre, fast jag måste erkänna att det blev en traumatisk skräckupplevelse att ta av bandaget. Foten är gul och blå med 4 feta ärr med cirka 20 stygn lite här och där och en stor klump på insidan av foten som är uppsvälld och prydd med ärr och sprängande sårkanter. Höll på att spy fler gånger men jag överlevde..YUCK!!! 

Jag har bokat klipptid också! På långfredagen ska jag stylas och bli vacker på Nikita-salongen på kupolen. Jag hade tur, jag fick både tag i exakt den tiden jag ville + att det är en elevtid = billigt! Jippie!

Igår var emilia här en sväng. Vi lagade mat och såg på the cat returns, herregud så söt den var. Blev alldeles kär. 

Idag har jag sett en film som heter Rachel's getting married, med Anne Hathaway (hur fan stavas det?) Den var otroligt bra. Sorglig, gripande och speciell. Att det även handlade om en Junkie gjorde det hela till en perfekt Tammyfilm! Skitbra skådespelare också, se den! 

Vad gör jag annars?
Sitter och pratar med mig själv, sjunger till Cardigans, har OTH s3 maraton, äter mariekex, pratar i telefon, får geni-idéer över allt och inget, pratar med kryckorna, och framför allt: Blir frisk!!! 

Tror faktiskt jag lyckas med det sistnämnda ganska bra, foten blir gladare och starkare för var dag.  Idag har jag fått lön också, längtar till sthlm i påsk där det blir shopping med fredrik big time! 

Imorgon kommer Malin och på Lördag kommer min baby hem!!! Weee :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar