torsdag 15 januari 2009

Igår mötte jag Emilia när jag slutade jobbet för en fika. Det är alltid ett mission när man ska fika i Oslo. Först får man gå på jakt för att överhuvudtaget finna ett fik, och när man väl har hittat ett så är de alltid proppfulla. Då är det bara att prova nästa. Igår gick vi förbi tre ställen innan vi til slut hittade ett där vi lyckades få en plats. Det var ett mysigt café på Tullinlökka som faktiskt hade överkommliga priser! Vi beställde vegetarisk pasta och öl.

Vi hade en supertrevlig stund med god mat (jävligt stark) och lite walking down memory lane med gamla foton och historier.

Jag har verkligen saknat att bara sitta med en tjejkompis och snacka skit. Det var så otroligt längesedan jag gjorde det, kommer knappt ihåg sist det var. Det är definitivt något jag ska börja göra mer! Vi ska gå och se Eagles of Death Metal i mars också, det blir fett!

Imorgon kommer min älskade kära Malin hit på besök! Jag längtar jättemycket! Tyvärr måste jag jobba på lördag, men hon får komma och köpa jeans av mig istället ;) Det blir en trevlig helg med en massa skitsnack, skratt och förhoppningsvis en del vin.

På tal om jobb. Butiken ser ut som ett helvete! Vi har fått en miljon nya varor och jag har ingen plats alls att göra av det. Sen har jag ändrat på alla jeans (Ca 60 stycken olika styles) Och nu har salg del 2 kommit, så jag måste göra om hela salget. Men men, det är kul att ha något att göra!

Jag har tillochmed fått blåsor över hela fingrarna för att jag har burit stora kassar med typ 60 Jeans som jag har överfört till andra butiker.. Det är fin träning att släpa runt på dom iaf!
Jag älskar att vara chef :)




Jag och Malin alkoholiserar oss innan studentbalen 2007

1 kommentar:

  1. Oohhh är du chef nu?!
    Jag får inte veta sån här fakta, Det är sjukt min kära, Sjukt!!! Hur kunde jag inte veta!?

    Saknar dig love!!
    XOXO

    SvaraRadera