tisdag 20 januari 2009

Freaky monday!

Igår fick vi en extremt efterlängtad lön och firade med att dra ihop en massa Carlingsfolk för att dricka löningspils på Café sör.
Vi fick ihop ett glatt gäng på ca 10 personer och hade supertrevligt. Eftersom jag och Fredrik nästan aldrig går ut, så lyxade jag till det med att beställa lite drinkar.
Jag drack en drink med granatäpple, den var riktigt god, lite syrlig och helt lagom.
Nästa drink var en ganska sur Kiwi-drink som alla ville ha efter att de hade smakat på min, den var sjukt god! Och den sista drinken blev en typ spicy captain morgan med lime och farinsocker. MMM... Jag var i drinkhimmeln.

Det som var så bra var att jag inte ens blev våldsamt full på mitt lilla kalas, nej jag vart helt perfekt salongsberusad och var väldigt nöjd med allt.

Jag och Fred var hemma vid 2 och båda skulle starta tidigt nästa dag, -ingen bra kombo! Men på något märkligt vis säljer jag alltid som bäst när jag är lite bakis. Märkligt men sant. Idag hade jag strålande bra resultat på kassan. (Har nästan bara vart alkisar som shoppat dock, eller så var det bara jag som stank sprit?)

Yeah yeah, nu ska jag göra fruktsallad och glass, yummie!

1 kommentar:

  1. kiwi drinken lät asgod! I Birmingham i England på min och Martin favorit bar hade dem på tisdagar tror jag 2 drinkar för en! Fatta vad farligt det är! Gå lös på drinkarna där. Sist vi var där var det typ mitt på dagen och jag blev aspackad och somnade sen på tåget hem till Leamington Spa hahaha.

    SvaraRadera