söndag 19 april 2009

I dreamt of denim


Idag har jag och fredrik haft en riktigt softardag. Efter en välförtjänt sovmorgon åkte vi hem till Harald och Henny och åt söndagsmiddag. Jag hade med mig min nya älskade kamera och gick loss totalt i det fina vädret. Den gamla fotografen in i mig vaknade glatt till liv och jag fick en del intressanta bilder.  Kameran är en Nikon D-50 som jag fick överta från min kära pappa i påsken.

Här är en bild på Fredriks gamla favorit jeans från Nudie. Redigerade den lite gran i photoshop och tyckte att resultatet blev ganska coolt. 
Det kommer mer bilder lite då och då när lusten faller på. 

Det här är ju skitkul! 

3 kommentarer:

  1. Åh super nice! Du är ju så duktig på att fota, vore verkligen kul att se mer! Uppdatera oftareeee!!!

    SvaraRadera
  2. Bilden ær hur snygg som helst! Trodde att du hade hæmtat den från någon professionell sida, you go girl! / malle

    SvaraRadera
  3. Jätte-jättesnygg bild. Du är duktig!! Ser fram mot nästa bild.
    från Ann

    SvaraRadera